• KAKO NAROČILO VRNEM?

    Če ste naročilo oddali kot registriran uporabnik ali gost, imate na voljo več možnosti za vračilo:

    - Vračilo po GLS kurirju
    Izpolnite obrazec za vračilo, ki ste ga prejeli v paketu in ga skupaj z izdelki, ki jih vračate, zložite v originalno embalažo. Na spletni strani izpolnite tudi elektronski obrazec za vračilo, da bo dostavna služba obveščena o vašem vračilu. O terminu prevzema vas bo po SMS-u obvestil uslužbenec dostavne službe GLS, posredoval pa vam bo tudi kurirjev kontakt. Menjava izdelkov ni možna, če želite drug izdelek, morate opraviti še en nakup.

    IZPOLNI ELEKTRONSKI OBRAZEC


    V primeru da ste obrazec za vračilo izgubili, ga lahko ponovno natisnete tukaj:

     NATISNI OBRAZEC ZA VRAČILO 


    - Vračilo v naši Gap trgovini (Citypark, Emporium) ali v Galeriji Emporium
    Izpolnite obrazec za vračilo, ki ste ga prejeli v paketu in ga skupaj z izdelki za vračilo prinesite v trgovino. Pripravite tudi račun, ki ste ga prejeli po e-pošti (lahko ga pokažete na zaslonu mobilnega telefona ali pa ga natisnete). V trgovini je možna menjava enakega izdelka (enak model) za drugo velikost in drugo barvo. Menjava za drugo barvo pa je možna samo, če je cena obeh izdelkov enaka. V primeru, da je bil izdelek kupljen v akcijskem paketu ali s popustom, menjava za drugo barvo ni možna.

    - Vračilo na svoje stroške (npr. po pošti)
    Če se ne odločite za našo brezplačno storitev vračil izdelkov, morate vrnjene izdelke obvezno poslati s sledenjem. Stroške pošiljanja v tem primeru krijete sami. Izdelke, ki jih želite vrniti, pošljite na naslov:

    Magistrat International, d. o. o.
    Gap skladišče
    Latinski trg 6
    1000 Ljubljana

  • KAKŠEN JE ROK ZA VRAČILO?
  • ALI JE VRAČILO BREZPLAČNO?
  • ALI LAHKO ZDRUŽIM VRAČILA IZ RAZLIČNIH NAROČIL IN JIH POŠLJEM V ENEM PAKETU?
  • KAJ STORIM, ČE SEM VRNIL/A NAPAČEN IZDELEK?
  • KAKO VRNEM IZDELKE IZ AKCIJSKIH PAKETOV?
  • KAKO IN KDAJ DOBIM POVRNJENO KUPNINO?
  • KAJ STORIM, ČE JE VRNJENA KUPNINA NAPAČNA?
  • ALI POVRNETE STROŠKE DOSTAVE, ČE VRNEM CELOTNO NAROČILO?
  • ALI LAHKO NAMESTO VRAČILA KUPNINE ZAMENJAM IZDELKE?
  • ALI LAHKO VRNEM IZDELKE, KUPLJENE V DRUGIH GAP TRGOVINAH?