• KAKO VEM, ALI JE IZDELEK NA VOLJO?

    Če želite ugotoviti, ali je izdelek v spletni trgovini na voljo, v iskalnik vnesite ključne besede, ki opisujejo izdelek, npr. kratka rdeča majica, črne ženske hlače, itd. Iskalnik bo prikazal seznam vseh ustreznih zadetkov.
    Če izdelek že imate pri sebi, pa ga v spletni trgovini poiščete tako, da v iskalnik vnesete njegovo 6-mestno kodo, ki jo najdete na etiketi všiti v notranjosti izdelka.

    Opozorili bi vas radi, da izdelki v naši spletni trgovini včasih hitro poidejo, zato so vsi podatki o njihovi razpoložljivosti zgolj informativne narave. O dobavljivosti izdelka boste obveščeni po končanem nakupu, ko bomo naročilo obdelali in ga potrdili z e-sporočilom (status ’naročilo potrjeno in poslano’). Če je velikost izdelka na spletni strani obarvana sivo, ga nimamo na zalogi ne v spletni trgovini, ne v kateri od fizičnih trgovin.

    Če vaše naročilo vsebuje promocijo z več izdelki (npr. 3 za 2) in se zgodi, da katerega od izdelkov iz promocije ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in vse izdelke iz promocije v tem primeru odstranili iz naročila. Ostale izdelke iz naročila vam bomo dostavili na način, ki ste ga izbrali.

  • KAKO VEM, KATERO VELIKOST IZBRATI?
  • KAKO IZVEM VEČ O SESTAVI IZDELKA IN NASVETIH ZA NEGO?
  • KAKO USTVARIM SEZNAM ŽELJA?
  • KAKO DODAM IZDELEK NA SEZNAM ŽELJA?
  • KAKO SEZNAM ŽELJA DELIM S PRIJATELJI ALI IZBRIŠEM?