Če želite spremeniti svoje osebne podatke, geslo ali podatke za dostavo, se najprej prijavite v svoj uporabniški račun in nato v meniju desno zgoraj kliknite Moj račun. Za urejanje osebnih podatkov v zavihku Nastavitve izberite Osebni podatki, podatke pa lahko spremenite tudi s klikom na gumb Uredi.


Če želite spremeniti svoje geslo, v razdelku Nastavitve kliknite Spremeni geslo.


V svojem uporabniškem računu lahko v zavihku Seznam naslovov tudi dodate, spremenite ali odstranite naslov za dostavo. Naslov pa lahko spremenite tudi med nakupnim procesom pri koraku Način dostave in plačila.


Opozorili bi vas radi, da oddanega naročila naknadno ne morete spreminjati. Lahko ga samo prekličete, a le če blago še ni zapustilo skladišča. Svetujemo vam, da v najkrajšem možnem času stopite v stik z našo službo za pomoč kupcem na telefonsko številko 080 45 44 (od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00). Če pa vam naročila ne uspe preklicati, ga še vedno lahko brezplačno vrnete po GLS kurirju ali v naši Gap trgovini (Citypark, Emporium) ter v Galeriji Emporium.