Vsa naročila lahko brez razloga vrnete v roku 30 dni od dneva prejetja. Če izdelke prinesete v našo trgovino (Citypark, Emporium ali Galerija Emporium), je vračilo brezplačno. Če se odločite za vračilo preko GLS-a, strošek vračila znaša 4 €. Ta znesek vam bomo ob vračilu kupnine odtegnili od skupnega zneska. Izdelke pa lahko vrnete tudi po pošti, stroške v tem primeru krijete sami.
Vsi izdelki za vračilo morajo biti v takšnem stanju, kot so bili prejeti, vključno z originalnimi etiketami, in ne smejo biti nošeni ali oprani. Izdelkov po meri in zapečatenega blaga, na primer spodnjega perila, ni možno vrniti ali zamenjati.

Če želite vrniti izdelek, ki je bil kupljen v akcijskem paketu (npr. v akciji 3 za 2, 2 za določeno ceno, ipd.) boste morali vrniti vse izdelke iz te akcije. Sprejeli bomo samo vračilo celega akcijskega paketa. Če boste vrnili samo nekaj izdelkov iz akcijskega paketa, si pridržujemo pravico, da vam zavrnemo vračilo.
Če izdelek vračate, ker je z njim nekaj narobe (reklamacija), vam bomo vrnili sorazmerni delež izdelka znotraj te akcije.

Da bi vsa vračila čim hitreje obdelali, vas prosimo, da vračila iz različnih naročil vedno pošljete posebej ter za vsako priložite ustrezen in izpolnjen obrazec za vračilo.
V primeru da ste obrazec za vračilo izgubili, ga lahko ponovno natisnete tukaj:

 NATISNI OBRAZEC ZA VRAČILO 


Za vračilo svojega naročila imate na voljo več možnosti:

Vračilo preko GLS-a

Izpolnite obrazec za vračilo, ki ste ga prejeli v paketu, in elektronski obrazec za brezplačno vračilo na spletni strani. Izpolnjen obrazec skupaj z izdelki zložite v originalno embalažo, ki jo bo prevzel kurir. O terminu prevzema vas bo po SMS-u obvestil uslužbenec dostavne službe GLS, posredoval pa vam bo tudi kurirjev kontakt. Strošek za vračilo preko GLS-a znaša 4 €. Ta znesek vam bomo ob vračilu kupnine odtegnili od skupnega zneska. Izdelke pa lahko vrnete tudi po pošti, stroške v tem primeru krijete sami. Menjava izdelkov ni možna, če želite drug izdelek, morate opraviti še en nakup.

IZPOLNI ELEKTRONSKI OBRAZEC


Brezplačno vračilo v naši Gap trgovini (Citypark, Emporium, Galerija Emporium)

Izpolnite obrazec za vračilo, ki ste ga prejeli v paketu in ga skupaj z izdelki za vračilo prinesite v trgovino. Pripravite tudi račun, ki ste ga prejeli po e-pošti (lahko ga pokažete na zaslonu mobilnega telefona ali pa ga natisnete).


Menjave

V trgovini je možna menjava enakega izdelka (enak model) za drugo velikost in drugo barvo. Menjava za drugo barvo pa je možna samo, če je cena obeh izdelkov enaka. V primeru, da je bil izdelek kupljen v akcijskem paketu ali s popustom, menjava za drugo barvo ni možna.


Vračilo po pošti

Izdelke lahko vrnete tudi po pošti, obvezno s sledenjem in s priložitvijo obrazca za vračilo, ki ste ga prejeli v paketu. Stroške pošiljanja v tem primeru krijete sami. Izdelke, ki jih želite vrniti, pošljite na naslov:


Magistrat International, d. o. o.
Gap skladišče
Latinski trg 6
1000 Ljubljana


Vrnjene izdelke bomo pregledali in vam kupnino zanje povrnili brez nepotrebnega odlašanja in ne kasneje kot v roku 14 dni od dne, ko smo jih prejeli. Kupnino vam bomo vrnili na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo. V primeru plačila po povzetju, vam kupnino vrnemo na vaš bančni račun, zato obvezno izpolnite tudi podatke o svojem TRR.

Ko bomo izvedli vračilo, boste prejeli potrditveno e-sporočilo s podatki o vračilu. Če po več kot 14 dneh na vašem računu vračilo kupnine še ni vidno, svoji banki predložite e-sporočilo, ki ste ga prejeli ob vračilu blaga, da vam pomagajo pospešiti postopek.

Če ste za svoje naročilo plačali poštnino, a naročila niste prevzeli, vam bomo kupnino povrnili na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo. Stroškov dostave pa vam ne bomo povrnili.
Radi bi vas opozorili, da ne prevzemamo odgovornosti za izdelke, ki nam jih vrnete po pomoti. Če želite, da vam te izdelke ponovno pošljemo, stroške dostave krijete sami.
Če nam vrnete izdelke, ki niso v takšnem stanju, kot so bili prejeti (poškodovane, nošene, oprane, itd.), ali če jih prejmemo po preteku 30 dni, vam lahko vračilo denarja zavrnemo in izdelke pošljemo nazaj. V tem primeru stroške dostave krijete sami.

Če imate kakršnokoli vprašanje, vas vabimo, da stopite v stik z nami prek našega kontaktnega obrazca, telefona 080 45 44 (dosegljivi smo od ponedeljka do petka, od 8. do 16. ure) ali nam pošljete e-sporočilo na custserv@gap.si.


Magistrat International, d. o. o., si pridržuje pravico, da zavrne vračila poslana zunaj roka, in izdelke, ki niso v enakem stanju, kot so bili ob prejemu.