- KAJ STORIM, ČE SE NE MOREM PRIJAVITI V SVOJ RAČUN?
Če se ne morete prijaviti v svoj račun:
- preverite, da ste vpisali enak e-naslov in geslo, kot ob registraciji,
- če ste pozabili svoje geslo, ga lahko obnovite tako, da v zgornjem desnem kotu spletne strani kliknete Prijava / Registracija in izberete Ste pozabili geslo? Nato vpišete e-naslov, ki ste ga vnesli pri registraciji in kliknete na gumb Pošljite mi začasno geslo. Začasno geslo uporabite za prijavo v vaš račun. V naslednjem koraku vas stran vodi do obrazca, kjer boste začasno geslo spremenili v novo geslo. Vaše geslo mora vsebovati najmanj 6 znakov, od tega vsaj 1 črko in 1 številko. Če gesla ne morete zamenjati, preverite, da novo geslo vsebuje najmanj 6 znakov, od tega vsaj 1 črko in 1 številko.
Če gesla še vedno ne morete zamenjati, stopite v stik z našo službo za pomoč kupcem na telefonsko številko 080 45 44 (od ponedeljka do petka, od 8. do 16. ure) ali prek kontaktnega obrazca.
- KAJ STORIM, ČE NE MOREM DOSTOPATI DO VAŠE SPLETNE STRANI?
Če do naše spletne strani ne morete dostopati, predlagamo, da poskusite:
- izbrisati piškotke (več o piškotkih si lahko preberete tukaj),
- zapreti brskalnik in ga ponovno odpreti,
- preveriti, če uporabljate najnovejšo verzijo spletnega brskalnika,
- zamenjati brskalnik, če uporabljate Internet Explorer (svetujemo, da uporabite drugega, na primer Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, itd.)
Če do naše spletne strani še vedno ne morete dostopati, stopite v stik z našo službo za pomoč kupcem na telefonsko številko 080 45 44 (od ponedeljka do petka, od 8.00 do 16.00) ali prek kontaktnega obrazca.
- ALI JE NAKUP V SPLETNI TRGOVINI VAREN?
Da, nakup v spletni trgovini je popolnoma varen. Zelo si prizadevamo zagotoviti najvišjo varnost vaših podatkov in nakupov, vašo zasebnost pa spoštujemo in smo zavezani k temu, da jo varujemo. Več o tem, kako to počnemo, si lahko preberete v našem Pravilniku o zasebnosti in piškotkih.