• KAJ STORIM, ČE SE NE MOREM PRIJAVITI V SVOJ RAČUN?

    Če se ne morete prijaviti v svoj račun:
    - preverite, da ste vpisali enak e-naslov in geslo, kot ob registraciji,
    - če ste pozabili svoje geslo, ga lahko obnovite tako, da v zgornjem desnem kotu spletne strani kliknete Prijava / Registracija in izberete Ste pozabili geslo? Nato vpišete e-naslov, ki ste ga vnesli pri registraciji in kliknete na gumb Pošljite mi začasno geslo. Začasno geslo uporabite za prijavo v vaš račun. V naslednjem koraku vas stran vodi do obrazca, kjer boste začasno geslo spremenili v novo geslo. Vaše geslo mora vsebovati najmanj 6 znakov, od tega vsaj 1 črko in 1 številko. Če gesla ne morete zamenjati, preverite, da novo geslo vsebuje najmanj 6 znakov, od tega vsaj 1 črko in 1 številko. Če gesla še vedno ne morete zamenjati, stopite v stik z našo službo za pomoč kupcem na telefonsko številko 080 45 44 (od ponedeljka do petka, od 8. do 16. ure) ali prek kontaktnega obrazca.

  • KAJ STORIM, ČE NE MOREM DOSTOPATI DO VAŠE SPLETNE STRANI?
  • ALI JE NAKUP V SPLETNI TRGOVINI VAREN?