Vsa naročila lahko brez razloga brezplačno vrnete v roku 30 dni od dneva prejetja.
Vsi izdelki za vračilo morajo biti v takšnem stanju, kot so bili prejeti, vključno z originalnimi etiketami, in ne smejo biti nošeni ali oprani. Izdelkov po meri in zapečatenega blaga, na primer spodnjega perila, ni možno vrniti ali zamenjati.

Če želite vrniti izdelek, ki je bil kupljen v akcijskem paketu (npr. v akciji 3 za 2, 2 za določeno ceno, ipd.) boste morali vrniti vse izdelke iz te akcije. Sprejeli bomo samo vračilo celega akcijskega paketa. Če boste vrnili samo nekaj izdelkov iz akcijskega paketa, si pridržujemo pravico, da vam zavrnemo vračilo.
Če izdelek vračate, ker je z njim nekaj narobe (reklamacija), vam bomo vrnili sorazmerni delež izdelka znotraj te akcije.

Da bi vsa vračila čim hitreje obdelali, vas prosimo, da vračila iz različnih naročil vedno pošljete posebej ter za vsako priložite ustrezen in izpolnjen obrazec za vračilo.
V primeru da ste obrazec za vračilo izgubili, ga lahko ponovno natisnete tukaj:

 NATISNI OBRAZEC ZA VRAČILO 


Za vračilo svojega naročila imate na voljo več možnosti:

Vračilo po GLS kurirju

Izpolnite obrazec za vračilo, ki ste ga prejeli v paketu in ga skupaj z izdelki, ki jih vračate, zložite v originalno embalažo. Na spletni strani izpolnite tudi elektronski obrazec za brezplačno vračilo, da bo dostavna služba obveščena o vašem vračilu. O terminu prevzema vas bo po SMS-u obvestil uslužbenec dostavne službe GLS, posredoval pa vam bo tudi kurirjev kontakt. Menjava izdelkov ni možna, če želite drug izdelek, morate opraviti še en nakup.

IZPOLNI ELEKTRONSKI OBRAZEC


Vračilo v naši Gap trgovini (Citypark, Emporium, Galerija Emporium)

Izpolnite obrazec za vračilo, ki ste ga prejeli v paketu in ga skupaj z izdelki za vračilo prinesite v trgovino. Pripravite tudi račun, ki ste ga prejeli po e-pošti (lahko ga pokažete na zaslonu mobilnega telefona ali pa ga natisnete). V trgovini je možna menjava enakega izdelka (enak model) za drugo velikost in drugo barvo.


Vračilo na svoje stroške (npr. po pošti)

Če se ne odločite za našo brezplačno storitev vračil izdelkov, morate vrnjene izdelke obvezno poslati s sledenjem ter priložiti obrazec za vračilo, ki ste ga prejeli v paketu. Stroške pošiljanja v tem primeru krijete sami. Izdelke, ki jih želite vrniti, pošljite na naslov:


Magistrat International, d. o. o.
Gap skladišče
Letališka 3
1000 Ljubljana


Vrnjene izdelke bomo pregledali in vam kupnino zanje povrnili brez nepotrebnega odlašanja in ne kasneje kot v roku 14 dni od dne, ko smo jih prejeli. Kupnino vam bomo vrnili na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo. V primeru plačila po povzetju, vam kupnino vrnemo na vaš bančni račun, zato obvezno izpolnite tudi podatke o svojem TRR.

Ko bomo izvedli vračilo, boste prejeli potrditveno e-sporočilo s podatki o vračilu. Če po več kot 14 dneh na vašem računu vračilo kupnine še ni vidno, svoji banki predložite e-sporočilo, ki ste ga prejeli ob vračilu blaga, da vam pomagajo pospešiti postopek.

Če ste plačali poštnino in vračate celotno naročilo v roku 14 dni od nakupa, vam bomo povrnili tudi stroške dostave.
Radi bi vas opozorili, da ne prevzemamo odgovornosti za izdelke, ki nam jih vrnete po pomoti. Če želite, da vam te izdelke ponovno pošljemo, stroške dostave krijete sami.
Če nam vrnete izdelke, ki niso v takšnem stanju, kot so bili prejeti (poškodovane, nošene, oprane, itd.), ali če jih prejmemo po preteku 30 dni, vam lahko vračilo denarja zavrnemo in izdelke pošljemo nazaj. V tem primeru stroške dostave krijete sami.

Če imate kakršnokoli vprašanje, vas vabimo, da stopite v stik z nami prek našega kontaktnega obrazca, telefona 080 45 44 (dosegljivi smo od ponedeljka do petka, od 9. do 17. ure) ali nam pošljete e-sporočilo na custserv@gap.si.


Magistrat International, d. o. o., si pridržuje pravico, da zavrne vračila poslana zunaj roka, in izdelke, ki niso v enakem stanju, kot so bili ob prejemu.